20/6/2023

[Beri’s Project - K] 人生第一部車購入, HONDA BEAT/ホンダ ビート


[耐無Update更新下] 十年追一個夢, 2013年係我人生開始流連係機舗既年份

係過去十年間除左流連係機舗打音Game之外, 同時都研究自己DIY音樂遊戲手掣, 再到自己研究音樂遊戲街機到買音樂遊戲街機比自己

最後仲研究埋過去係街機上面既系統/基板等, 基本上街機由改成經PC架構既時候已經無咩可以研究, 連2020年時仲用緊PS3既太鼓最後為左行120Hz都改返做PC, 所以現行既音樂街機都已經係PC架構

就係咁我呢個街機/機舗十年自問都算係幾滿足

2023年正正就係我下一個十年既夢既開始, 而係今年年頭終於買左人生第一部車, 有住中置引擎, 萬轉紅區, 開蓬, 佢就係來自90年代初跟隨住日本經濟泡沫爆破既Honda BEAT
係香港仲可以行汽油既時代, 更要把握最後可以玩汽油車既機會, 所以呢部BEAT仔基本上我會陪到最後一刻

呢部車係一部係香港屬於小眾既JDM(當然唔夠Honda其他一堆TYPE-R,S2000等咁多部), 我自己就咁數過香港應該都有50部左右

關於Honda BEAT既故事, 其實Google都已經有一大堆資料, 唔需要再多講了 (例如本田宗一郎最後一部批准賣街既車, 意大利Pininfarina設計, 中置引擎, 萬轉錶板等等)

呢部車黎緊會有唔少既改裝同翻新

對於我呢部車既一d比較大型既改裝/維修會係呢個page到更新
而平時保養/小維修就會留係blogspot到更新, 可以作為對自己部車既紀錄

沒有留言:

發佈留言